copywriter | redacteur | creative
Rosa Veldhuis.jpg

Tonny Media

Tonny Media

Mediabureau
Tonny Media
Mijn rol
Interim branded content creatief


Branded content creatief

Voor Tonny Media ontwikkelde ik op basis van klantbriefings contentformats en reclamecampagnes die helemaal lekker aansloten bij verschillende podcasttitels. Een greep uit de concepten:

  • Klarna - First paid kit: de podcastmakers geven ‘Eerste hulp bij betaalstress’ in de dure decembermaand.

  • Etos - Mooi meegenomen: de podcastmakers matchen een kerstcadeau van Etos bij een Etos winkelmandje.

  • Simon Lévelt - The Roast: tijdens een goede kop koffie bespreken de podcastmakers een ergernis en geven hier een ‘sterkte’ aan: light, medium of dark roast.

  • Toerismebureau Curacao - Curacao is calling: de podcastmakers krijgen een telefoontje vanuit de andere kant van de oceaan. Ze krijgen Curacao (ja, het eiland zelf) aan de lijn die kort en bondig antwoord geeft op de vraag: wat heb je als veelzijdig eiland allemaal te bieden? 

  • Vodafone - Digitale balans: All we want for Christmas is… geen schermstrijd. Daarom helpt Vodafone Bo en Pauline om thuis de digitale vrede te bewaren.